Friday 28 March 2014

dear awak !!


assalammualaikum wbt..



dear awak..saya harap sgt sebelum saya pergi..awak dpt jaga dia dgn baik.. 
dapat bahagiakan dia mcm deduluu kala.. saya nak sgt awak dapat
selalu pegang tgn dia tiap kali awak dan dia keluar bersama..
selalu pegang tangan dia tika dia sedih..tika dia takut.. tika dia inginkan ketenangan...
walaupun sya tak tahu apa apa masalah awak dgn dia..
tapi saya percaya ada hikmah di sebalik itu ..
bukankah suatu perhubungan itu perlukan kepercayaan..bertolak ansur..
janganlah disebabkan sikap ego mahligai indah semuanya punah..

dear awak.. sebenarnya dia dah banyak bersabar dgn kerenah awak..
dia selalu bersabar setiap kali awak marah dia.. sakitkan hati dia..
setiap malam tanpa saya ketahui dia menangis teresak2sbb rindukan
awak yang dulu..

dear awak.. dia selalu menjaga kehormatan awak sebagai seorang ketua..
dia yang selalu mengingati awak dalam setiap doanya..
walaupun ketika itu awak dah berpaling darinya...
begitupun..dia tetap bersabar

dear awak..sampaikan suatu tahap dia..
dia dah xtahan menganggung semua nieh..
sampaikan suatu tahap dia menangis tanpa segan silu..
walau begitu dia tetap mengingati Allah azzawajalla.. 
kerana dia tahu Allah adalah sebaik2 perancang..  

No comments:

Post a Comment